Tema: Re: Laiskas is vmi
Autorius: Remis
Data: 2009-01-15 20:02:34
Mokesciu administravimo istatymas sako:

68 straipsnis. Mokescio apskaiciavimo ir perskaiciavimo senatis

1. Jeigu kitaip nenustatyta atitinkamo mokescio istatyme, mokesciu moketojas
ar mokesciu administratorius mokesti apskaiciuoti arba perskaiciuoti gali ne
daugiau kaip už einamuosius ir penkerius praejusius kalendorinius metus,
skaiciuojamus atgal nuo tu metu, kada pradedama mokesti apskaiciuoti arba
perskaiciuoti, sausio 1 dienos.

2. Šio Istatymo nustatyta tvarka mokesciu administratoriui atliekant
pakartotini mokesciu moketojo patikrinima, šio straipsnio 1 dalies nuostatos
netaikomos, taciau mokesciu administratorius tokio patikrinimo metu negali
apskaiciuoti mokescio už ilgesni laikotarpi negu pirminio patikrinimo metu.

3. Apskaiciuoti ar perskaiciuoti mokesti už ilgesni negu 1 dalyje numatytas
terminas galima tik tuo atveju, jei baudžiamojoje byloje butina nustatyti
padaryta žala valstybei ir nera pasibaige Baudžiamajame kodekse numatyti
apkaltinamojo nuosprendžio priemimo senaties terminai.

4. Apskaiciuojant muitus, šio straipsnio nuostatos taikomos tiek, kiek jos
neprieštarauja Bendrijos muitu teises aktams.

Reziume: VMI gali reikalauti, kad deklaruotum pajamas tik uz 2004 ir
paskesnius metus. Jei tokiu pajamu reikalauja uz senesnius metus - primink
jiems auksciau mineta istatyma. Aisku tavo laisvos valios apriboti negali
joks istatymas - jei yra noras gali savanoriskai deklaruoti ir uz
ankstesnius :)