Tema: Re: Kada baudas uz "zuikius" kels?
Autorius: and
Data: 2009-01-08 09:09:07
Kadangi pastaruoju metu daugiau tenka visuomeniniu transportu Vilniuje
važinėti, skaičiavau, ar apsimoka bilietą pirkti. Nustačiau, kad ne.
Nemanau, kad apsimokės ir baudas pakėlus iki 60-100 Lt. Jei 60 Lt minimali
bauda.
Per keturis mano kelionių mėnesius, manęs nė karto netikrino. O kiek aš
būčiau sumokėjęs už bilietukus????
Turiu pasiruošęs budinčią frazę kontrolieriams: "Gailiuosi, prašau skirti
minimalią". Ir duoti 10 Lt. Neišbandžiau, tad nežinau, kaip suveikia. Gal
kas patirtimi pasidalins?

Ir dar: ar visada zuikį į savo autobusiuką vedasi ar bent jau išlaipina? Ar
galima susimokėti vietoje? Labai jau nesinori gaišti laiko ir kelionės
trikdytis.

and