Tema: Re: Individualiu imoniu naikinimo metas
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-01-02 15:41:03
Ka reiskia "zmogui tenkanti imones pelno dalis minus pelno
mokestis"?

Jeigu imone tures 20.000 Lt pelno per metus, jo apmokestinimas lieka 0%.
Taciau jei imone investuos i ilgalaiki turta 15.000 Lt (isigis nauja
iranga), tai GPM, SODRA ir sveikatos draudima vis tiek reikes moketi nuo
20.000 Lt, nors svininkui realiai lieka tik 5000 Lt? :(

--
Valdas Vilutis