Tema: Re: Ar galios nauji Sodros mokes iai atgaline data?
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-30 12:12:10
kurioje vietoje viskas normaliai? is kur taip sprendziate, kad nereikes?
del uzdarymo tu visiskai teisus, apsimoka issiregistruoti. Bet dvi problemos - inidividualios imones (sodra apsimokestina kaip idv) neisregistruosi taip greitai, cia jau butu imones likvidavimas. Vienintelis greitas sprendimas reorganizacija i UAB. Kita beda, isregistravus idv, kazkaip vistiek reikia iteisinti savo veikla ir pajamas, negi taip ir sedesi pogrindyje :)

T:)