Tema: Re: Del papildomos poilsio dienos auginantiems 2 vaikus iki 14m
Autorius: xxx
Data: 2009-07-03 19:19:35
Turiu omenyje, jei pas tave parasyta prasyme, kad nori 6 diena, tai niekas
automatiskai jos niekur nestumdys, nes prasyme nurodyta 6 diena. Taciau, tu
busi si men tos dienos negaves, todel tu gali parasyti nauja prasyma,
kuriame nurodysi, kad nori gauti ta diena, tarkim 8 ar 15 ar kokia kita
diena (cia tavo reikalas pasirinkti ta diena, o ne personalo).

xxx