Tema: Re: vel. atleidimas is darbo.
Autorius: Vytautas
Data: 2009-05-27 14:22:37
atleist negali iki 3 metu. jei pinigu nemoka tai i VDI - po patikrinimo
direktorius gal kitaip kalbes. blogiausiu atveju i teisma kreiptis del
bandkroto bylos iskelimo. tada vel bandyt tartis. taris kad moka
kompensacija tokia, kaip pagal istatyma uz tiek men, kiek truksta vaikui iki
3 metu. sunki ekonomine situacija ne pagrindas atleisti darbuotoja. paskui
galima kreiptis i teisma ir pripazins atleidima neteiseta ir lieps viska
sumoketi. jei darbdavys nedurnas, tai kalbes noriai. o vat man tenka
susidurti su visisku idijotu (atleidimo nera, bet tuoj bankrotas)