Tema: Re: Kokios galimybes?
Autorius: Rokis
Data: 2009-05-25 15:53:30
2005m siaip uz povojigo daiGto perdavima tu buvai atsakingas berods jie
naudojasi CK. bet kazhkada draugelis sugebejo issivynioti. nes buvo pas ji
taip dave masina be draudimo tas girtas ipiese ji mzp nubaude jis pabego is
LT, tada zala uz auto ivyki is masinos savininko prase padengti, bet jis
isivyniojo.
O tai ir buvo 2005-06 metais.