Tema: Re: Kodel kartais per televizija uztusuoja reklaminius uzrasus?
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-18 14:16:07
Juokinga tai, kad uz pinigus uztusuojama tai kas yra kasdienybes dalis. Man
giliai nusisikt ar ten pepsio zenklas ar kolos smestelejo ekrane, jei laida
man idomi as ziuriu laida o ne tai kas personazui uz nugaros, fone uzrasyta.
Nu aisku sakys, kad tai uzfiksuoja pasamone, bet cia jau kita tema.
Mentalinio programavimo gal dabar nenagrinesim cia.
Prie ko cia provincija?