Tema: Re: Balsavimo biuletenio negavau
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-05-05 10:28:55
Ka reiskia "neturi gyvenamosios vietos"? Tokie turi buti vis tiek
deklarave, kad gyvena toje savivaldybeje (tai yra, jie "prirasomi" prie
savivaldybes ir jos adreso). Konkreciai Vilniuje tokie zmones praeituose
rinkimuose turejo balsuoti berods Saltoniskiu rinkimu apylinkeje, jei
gerai pamenu...

--
Valdas Vilutis