Tema: Ats.: Mokestis uz Visa Virtuon kortele
Autorius: trigras
Data: 2009-04-23 22:01:17
"Fred" <fred@takas.lt> parašė naujienų
news:gsq1g3$cku$1@trimpas.omnitel.net...
>    Netikusi analogija. Man tik idomus buvo atsakymas i klausima, ar as
> galejau nepasiimti to plastiko gabaliuko? Ir idomus ne del to, kad
> neitiketinus pinigus praradau ir laiko neitiketinai daug sugaisau, o
> tiesiog is smalsumo.

Na kokia sugebu tokia pateikiu ;) O jei rimtai tai nelabai suprantu, kam
uzsisakinet kazka ir paskui nenoret jo pasiimt? Klausimo esmes nelabai
supratau, bet gal tai pagelbes - kiek pamenu, pacios pirmosios virtuon ir
buvo kazkas panasaus i kortele atspausdinta ant tos pacios sutarties (ar tai
siaip lapo). Deja nemanau, kad mokestis buvo mazesnis.