Tema: Re: vaiko auginimo s?voka DK
Autorius: 0.5B
Data: 2018-09-05 10:39:08
NPD lengvatą taiko motina, nes ji pateikė [nznau, Sodrai ar VMI, ar dar kur]
info, kad vaiko gyvenamoji vieta su ja.
Bet įdomu, kaip iš tiesų taikoma darbo kodekso taikymo ribose.
Kaip manot, kas čia galėtų pakonsultuot? Sodra?  VMI?  Darbo birža?
Ar?....

"Linas Petkevičius"  wrote in message

manau ganetinai svarbus faktas butu NPD taikymas - kuris tevas naudojasi
ta lengvata.