Tema: Re: Skaitykles ekrano skilimas - ko gero teks eiti i "vartotojus"
Autorius: bezas
Data: 2018-02-07 12:36:57
Esu turejes anglu-lietuviu zodyna, tai ir kiti manau yra.
Esu turejes apple irenginiu ir kindle dar turiu.
Tai nelabai ten apple įtakos yra. pas apple tikrai sux jei tavo nuomone
su apple nesutampa.
Nepalaiko epub bet pats amazon siulo konverteri tiek n+1 variantų yra
internete. Epub>mobi konvertuoja 1:1.
kaip tikras lietuvis nesu nieko pirkes is amazon net neregistravau pas
juos skaitykles.
Neturint ka veikti galim nusirootinti ir susimesti custom OS.
Bet man amazon atrodo viską nušlifavę idealiai, suvaržymų jokių nejaučiu.