Tema: Re: Darbdavio reikalavimu teisetumas
Autorius: Yvl
Data: 2017-12-15 15:10:21
as tai buciau is girliandu bybi suraites. tegu lipa persikabint patys

"Shadowed"  wrote in message news:p0o83v$ik5$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, ne statybininkai, transportininkai.

"gopenzo"  parašė naujienų news:p0o2gr$dhv$1@trimpas.omnitel.net...

man šiaip įdomu pasidarė. kokia jūsų darbo sritis? :)

nes nu jeigu siunčia kokius ten statybininkus tai daryt, tai dar
suprantama. bet jeigu kokius programerius ar dizainerius, tai gana keista :)