Tema: Re: biudzetininku kasdienybe... kurias taisykles pazeisti?
Autorius: Glebas
Data: 2017-10-17 22:26:52
On 10/17/2017 04:17 PM, fenix@w wrote:
 > dilema tokia: ar pazeidinet keliu eismo taisykles (ne girtas, bet
 > pavarges, reikia poilsio) ar vidines automobiliu naudojimo taisykles?
 >
 > t.y. uztrukau susitikime ne darbo vietoj, sakau nx, nevaziuosiu atgal,
 > nes pavarges, varau taxu namo, taip trumpiau, bet vidines automobiliu
 > taisykles draudzia man palikt auto per nakti (kazkur ne darbo aikstelej)
 >
 > ka darytu patyres biurokratas: pazeisti KET ar vidines taisykles?
 > biurokratines
 >
 > p.s. kalbame butent apie valstybines istaigos konteksta, sveiko proto
 > cia nera...

Paaiškinimas
Dėl tarnybinių automobilių naudojimo taisyklių pažeidimo

Paaiškinu, jog 2017 metų gruodžio 24 dieną tarnybinį automobilį palikau
ne Tarnybinių automobilių naudojimo taisyklėse apibrėžtoje vietoje, o
prie Anastasijos namo, dėl tuometinės savo sveikatos būklės.
Kadangi minėtą dieną atlikinėjau Įstaigos man pavestą užduotį
Anastasijos namo rūsyje, darbo dienos pabaigoje pajutau stiprius
nuovargio bei išsekimo simptomus, kurie neabejotinai galėjo įtakoti mano
vairavimo sugebėjimus. Suprasdamas, jog vairuoti pavargusiam draudžia
Lietuvos respublikos teisės aktai bei įvertindamas Anastasijos namo
kiemo aplinką bei jame esančio turto saugumą, palikau automobilį ir
grįžau į namus su taksi.
Pabrėžiu, jog vairuodamas automobilį mano išdėstytomis aplinybėmis,
būčiau elgęsis neatsakingai bei kėlęs pavojų įmonės turtui, o mano
veiksmai neabejotinai prieštarautų gerąjai atsakingo ir tausojamo įmonės
turto naudojimo praktikai.