Tema: Re: Linai, nuoma ir fondas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-09-10 17:53:33
Nuoma yra x euru. Taip pat kas menesi mokama y euru priedas - mano atveju 20
Eur. Viso menesio nuomos imoka x+y euru. Per metus susikaupia 240 euru.
Siuos pinigus nuomininkas gali naudoti savo nuoziura busto prieziurai.
Nori - gele i kiema nusiperka, nori koki naturalu nusidevejima patvarko.
Gali kapitalini namu valyma uzsisakyti ar panasiai. Normaliai eksploatuojant
nama visada atsiras tokiu sanaudu, kurios nera trukumu salinimas, bet gerina
komforta ir islaiko pastata geresniame stovyje, kas naudinga ir man ir
nuomininkui.

"mantas"  wrote in message news:op3i5q$lfo$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikas, kazkada esi rases kad su nuomininkais esi sutares del
kazkokio fondo. Kokia nauda ir kokiu principu tas fondas
veikia?
--
/

----Android NewsGroup Reader----