Tema: Re:Lizinginiu ?mon?s auto ? Ukrain?
Autorius: SVYT
Data: 2017-08-04 05:47:40
Igaliojimo rusu kalba anksciau reikejo. Ir marsruta su vietiniais derink, ant sienos pasiklausk, nes ne visi keliai ten pravaziuojami, kai kurie slalomo kliuciu ruozai, 20km/h visas greitis, kiti kaip tik labai normalus, tusti, policija beveik nestavdo, jei stabdo nemokek, ypac kysio tai ir taip paleidzia, parasai tik pasiaiskinima rusiskai lotyniskomis raidemis, kad pinigu su savim neturi. Vakaru puseje mus labai gerbia, net be eiles praleido (patys pasiule) vaziuot ant sienos ties lvovu mane.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/