Tema: Re: Deklaravusiu ir negyvenanciu asmenu "isregistravimas"
Autorius: mdz
Data: 2009-04-22 12:45:23
pas mane irgi kabejo du "gyventojai", tiksliau pries pries pries tai
gyvenusiu zmoniu sunus..
pries pora metu nuejau i migracijos tarnyba, tai siule rasyt prasymus,
kadangi bendrijos nera tai siule kaimynus atsivezht ir t.t. spjoviau i ta
kruva proceduru ir nieko nebedariau.
dabar pries menesi variau registruotis savo bute, tai sakau braukit lauk
tuos "gyventojus" (beveik kaip minejai "kumsciu i stala").
sakiau neesu girdejes apie tokius, o ir zmones is kuriu buta pirkau irgi
apie juos nieko negirdeje.
nu ka parasiau prasyma, kazka sake dar sutikrins ir po menesio atsiunte
rasta kad jau isregistruoti.

tokia tatai liudna ir pamokanti istorija..

"Petras" <penkiskartus@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:gsmoeb$ub9$1@trimpas.omnitel.net...