Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma vežiotis popierinį polisą?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-22 11:33:16
O mano giliu įsitikinimu, kurio aš kol kas negrindžiu teisės aktais (tačiau tikriausiai būsiu priverstas tai padaryti anksčiau ar vėliau), lipdukas ant numeriuko NĖRA oficialus dokumentas, pagal kurį yra nustatoma, ar automobilis praėjęs tech. apžiūrą.

Na, pamąstom gi. Nulupu lipduką, perklijuoju kaip man patinka, ir jau oficialiai praėjau tech apžiūrą? Neeeeee... Tai vat, leidžiama reiškia tikrinti, jei yra pagrįstų įtarimų, kad gali būti pasibaigusi apžiūra.

Priežastį tu neteisingai interpretuoji, beje:
"... tai, kad TA gali pasibaigti mėnesio begyje <...> nėra pakankama priežastis...."

Aš tau išversčiau šį sakinį KITAIP:

"... jei šiandien balandžio 2 diena, tai ant 04 mėn nusuktas lipdukas GALI REIKŠTI, jog tu JAU važinėji su pasibaigusia TA apžiūra, nes kas galėtų patvirtinti, jog pas tave ant lapuko neparašyta sekančios TA data: 2009.04.01"?

Taigi, pagrįsti įtarimai - yra. Patvirtinimą gauti galima tiesiog sustabdžius ir pareikalavus dok.

J.