Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: Auris
Data: 2009-04-20 17:10:46
Pardavejas suntinka grazinti pinigus jei is atstovo gausiu rasta jog tai
garantinis gedimas. Toliau, kas vyksta su atstovais: meistras paskambina ir
pasako, kad taip gedimas garantinis mes tvarkysim. Paskambinus meistro
vadovui ir paaiskinus jog reikalingas man toks rastas, jie sutiko ji
israsyti, BET atliks dar viena testa, kad nustatytu ar tikrai gedimas
garantinis. Vat ir bendravimo telefonu ypatumai! Ziuresim kuo baigsis