Tema: Re: paveldejimo klausimukas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-20 13:46:13
Nesuprantu, prie ko ten tie anūkai. Gal teismai vis dar vyksta dėl turto dalies, todėl niekaip nepadalijamas tas turtas?
Pabandyk paduoti bendrasavininką VELIONĮ į teismą dėl bendrosios dalinės nuosavybės atidalijimo. Teismas privalo priimti prašymą ir išspręsti tarp jūsų esantį ginčą. Jei motyvuotai atsisakys - sprendimą į konferenciją :)

Blyn blyn, kokių situacijų gyvenime prisigalvojama..>)