Tema: Re: Lietuviskas mokesciu administravimas
Autorius: Silvano
Data: 2009-04-15 13:06:04
cia labai paprasta. pasirasai atstovavimo sutarti ir lauki pinigu saskaitoje
:)
siuo metu is tikruju yra absurdas - jie neturi jokios paskatos gincus
spresti pagal teises aktus ir operatyviai...realiai praktiskai tyciojasi is
kai kuriu mokesciu moketoju :) pvz. priskaiciuoja 1,6 mln mokestine
nepriemoka - parasai skunda - pakrapsto galva virsininkas, nu taip sako,
durnai mes cia surasem - pist paskiria pakartotini patiktinima :)
pakartotinis patikrinimas trunka dar apie metus laiko :) po pakartotinio
patikrinimo patikrinimo akte yra darasomas VIENAS SAKINYS :) vienas sakinys
per metus laiko :) tie metai laiko delspinigiu prasme imonei kainuoja apie
200 000 litu :)) ir niekam tai nerupi :) tuo tarpu patys permokas laiko kiek
tik nori, raso pacius absurdiskiausius argumentus ir tikisi, kad teismai
(kurie nera patys didziausi mokesciu zinovai) pasimaus ant nesamoniu ir
tiesiog nesigilins i byla, kad ja normaliai isprest (kas daznai
pasitaiko )...