Tema: Re: Šakų deginimas Vilniaus m.?
Autorius: Dream-Colored Bunny
Data: 2017-06-12 13:23:35
On 2017-06-11 18:31, System wrote:
> Sveiki,
>

> bandau aiškintis ar savo sklype, galiu deginti sausas šakas ar ne. Po
> kolkas radau šį įstatymą:
> https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.EF89A9CDE76D/nwltRjaPnb
>

> 2 punktas kaip ir sako, jog galima, tačiau 5 punktas draudžia deginti
> miestuose, išskyrus laužų kūrenimą nustatytose vietose. Kaip suprasti,
> kas yra tos nustatytos vietos? Ar aš galiu pas save sklype nustatyti
> tokią vietą?

Draudžiama:
15.27.  deginti lapus, šakas, žolę ir (ar) kitas atliekas, išskyrus
atvejus, kai miško kirtimo atliekų tvarkymą sunkiai prieinamose jų
išvežimui miško parkų vietose, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos
Vyriausybės patvirtintomis Miško priešgaisrinės apsaugos taisyklėmis,
valstybinio miško valdytojo pavedimu vykdo jiems miško tvarkymo
paslaugas teikiantis asmuo;

http://www.vilnius.lt/vaktai/Default.aspx?Id=3&DocId=30203480