Tema: Re: Feikine el. krautuve
Autorius: Nerijus
Data: 2017-05-19 10:04:26
On 2017-05-18 08:19 PM, tomasz wrote:
> sorry uz netekti, bet tai ant kiek reikia but isbalusim ir apejusiam pukais,
> kad 450 euru ismest nx......
>
> per visa mano inrternetine pirklyba, ne karto tokio finto neturejau....
>
> jazau, jazau....
> kaip koks pensininkas su avarija..

	Dejui uzh supratima ir palaikyma.

	Ash irgi per visa savo enternetine prekyba neturiu praradres nei vieno
lito. Iki sio karto. Pirkta buvo ir brungiai, ir pigiai, ir Lietuvoj ir
nelietuvoj. Ir visokiosiose shudkontorese, durnais pavadinimais tipo
varle.lt, ar kokia pigu.lt. Telikai, kompai, shaldytuvai, tapshnokliai,
skalbenkes, telefonai. Taip realiai pagalvojus, tai seniai neesu pirkes
rimtesnio daikto kitaip.

	Ir ka tas keiciau, ateina laikas, kai pataikai ant kokio daunelio, ir
tiek. Kiek kompu esu pirkes. Papultu laikas, kai kontora ruoshiasi
baknrotan, ir pize. Net ir 10 kart pirkus joje priesh tai, atsitiktu
analogishkas bajeris. O "bankrutavo" jau ne viena ir ne dvi.

	Ai byby dejau, nenumirsiu, pirksiu daugiau Amazonuos ir kitose
normaliose kontorose. Be to kinieciai paskutiniu metu labai patikimi ir
rimti atrodo. Tegul visas tas lietuvisu sukciu biznis ir toliau
apsishikes sedi, ir verka, kaip jiems nesiseka.

	Cia kaip tik tas atvejis, kai buvo pasirinkimas pirkti AliExprese, ar
Lietuvoj. Kazkaip susisuko galvoj, kad Lietuvoj bus patikimiau, nes suma
nemazha. Be to UAB kaip ir Kaune registruota. Galvojau pristatys greiciau.

	Tik neprimeciau, kad kiekvienas lituvisas ish prigimties linkes kita
ishpisti.

	N. M.