Tema: Re: Bendrija nuomoja parkingo vietą
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-18 18:29:41
Trumpai IMHO taip. Nuomoti ta turta galima, bet sprendima turi priimieti ne
bendrija, o visi namo bedrasavininkiai. Laikyti daiktus bendro naudojimo, o
ne asmeniniuose priklasuiniuose manau galima, jei tokia tu patalpu
paskirtis. Todel jeigu pagal namo plana paskirtis kitokia - statyti mocu ten
negalima. Bet tai nelabai jau policijos reikalas.

"Trolis"  wrote in message news:ofke26$bn0$1@trimpas.omnitel.net...

2017-05-18 08:54, Linas Petkevičius rašė:
> Kokie motyvai?
Sorry- mano kaltė - supratai, kad kažką missinau :)

Mocikams, kurie yra laikomi ne parkingo vietose, pvz palei sienas.

Pinigus renka bendrijos reikmėms, pvz įrengti motociklams vietas.

bet mane doimina kaip bendrija gali išnuomoti vietą, nors ji realiai
nekilnojamojo turto neturi.