Tema: Re: Ka veze ievute
Autorius: svyt
Data: 2017-03-18 20:58:47
As gana velai prisijungiau, apie kitus net nezinau nieko, fesbuke
 sedziu tik kai nuobodziauju, informacijos ten ieskot kazkaip
 mintis nekyla, o ir kazkokios prasmes nematau daugiau nei
 pabendraut su vaikystes pazystamais, kuriu nemaciau 20-30 metu.
 Anksciau emailais siuntinedavomes tuos pacius sposus, dabar
 paprasciausiai pasarini ar palaikini
jei kas prajuokino. Grynai
 pramoga smartfone ir tiek. Nebut nereiktu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/