Tema: Re: Asmens tapatybės kortelės galiojimas užsienyje
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-17 04:05:15
Man ir leathermana tampytis kasdieną OK, bet...
Tarp mano didelio sąrašo labai keistų, kvailų, distiliuotų debilų ir
kitokių asocialų yra ir diedas, kurio paskutinis pasas dar ne europinio
modelio baigęs galiot.. Nekeičia, nes pasų poskyrį uždarė kur seniau
buvo prie namų, iki "Krasnūchos" nevažiuos. Kai labai reikia, praeina su
tuo pasu. Darau prezumpcija, kad tokių žmonių pilna :)

Dar kaimietiškos bobos mėgsta rengtis taip, kad net raktą nuo namų tik
ant kaklo pakabint gali.