Tema: Re: kaip tramdyti šiukšlių degintojus?
Autorius: Gostis
Data: 2017-03-16 13:35:50
Mano atveju tokia problema buvo išspręsta per ~1 val.
Skambutis 112, kurie perdavė vietinei gamtos apsaugos inspekcijai, ar kaip ten vadinas...
Po valandos sulaukiau vietinės inspektorės skambučio, kad kaltininkas nustatytas ir nubaustas,
neturėjo net nemokamo plastiko rūšiavimo konteinerio, kurį atveža ir išveža už ačiū, todėl kišdavo į pečių bambalius