Tema: Re: SEB praso susimoket uz 2015 ju padaryta klaida...
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-28 22:04:55
Paskambinus ir pasiulius taikiai isspresti konflikta, sumokant puse sumos-uztruksi nedaug laiko. Nieko neprarasi, tad kodel nepabandzius?
 del nuskaiciavimo: mane stipriai stebina, kad pasirodo kazkoks Amway igyja teise nuskaiciuot pinigus is tavo sakaitos, vien turedami nuskanuota ir jiems atsisiusta prasyma su tavo parasu. Maza to, bankas nesugeba pateikti prasymo kopijos, kurios pagrindu, bankas kazkam suteike priejima prie tavo saskaitos. Ir tai dar ne viskas. Atimti teise prieiti prie tavo saskaitos tamsta niekaip negali. Reikia , anot banko konsultantes, saskaita keist :)