Tema: Re: Verslo liudijimas ir uþsienis
Autorius: cliff
Data: 2017-02-14 21:35:13
biski ne prie tos tebos, bet paaiskinkit del tu veiklos vietu pasirinkimo.
Pas mane gamyba, gaminu savam mieste savo konkreciu adresu (pagal mano
logika pagrindine veikla ten ir vyksta). Tai renkantis veiklos
teritorija rinktis savo miesta ar samdytis ekstrasensa, kad numanyti is
kur pirkejai atkeliaus ar kokiu adresu reikes siust prekes?
Priesingu atveju (jei neatspesiu), liksiu sumokejes daugiau nei
priklauso (pagal valdzia tai gal ir norma, bet man toks "teleloto" kaip
ir ne pagal fengshuj atrodo)