Tema: Re: Priva?i? duomen? apsauga rusi?kai
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-09 01:58:14
Na tarkim tau patinka boba. Faina ji, su papais, pisti duoda, tai tu ją pas
save gyventi pasikvieti. Tau boba patinka. O tada boba ima raganėt. Perstato
tavo daiktus, pertvarko tavo drabužius, ima pist protą ir t.t. Tu jau kaip
ir nebepatenkintas, bet xebra tau sako - ei, kas yra, taigi pats ją
parsikvietei? Taip ir su balsavusiais už kaimiečius, kažką išgirdo, kažką
pamatė, kažką įsivaizdavo, na ir nubalsavo. Už permainas, škia. O kai pamatė
permainų sąrašą - tada jau ne, norėčiau grąžinti prekę nes pakeičiau
nuomonę. Vien mano aplinkoj neįsivaizduoji kiek buvo žmonių, kurie dar
vasarą sakė "jo, drauskim, ir dar parduotuvėse girtumo patikrinimą įveskim,
nes girtiems draudžiama parduot", o jau rudenį sakė 'na gal čia ir perlenkta
su reikalavimais". Atšaldė tai galveles aniems, žiūrėk jau porą mėnesių
nieko apie valstybinį monopolį negirdim.