Tema: Re: DNSB nariai-bendraturciai, registravimas, atstovavimas
Autorius: Nioka
Data: 2017-02-05 23:36:43
Taip, dėl balsavimo susirinkimuose - aišku.
Neaiškumai atsiranda dėl kvorumo, tokių narių iš vieno buto rinkimo į
Valdybą ar Revizijos komisiją.
Čia keletas aritmetinių pavyzdžių:
1 pvz. (viskas tvarkoj).
Bendrijoje 5 butai, kiekviename po 1 narį. Viso narių 5. Susirinkimo
kvorumas 3 nariai. Pakartotino kvorumas 2 nariai.
2 pvz.
Bendrijoje 5 butai, pirmame - 2 nariai, antrame - 2 nariai, 3,4,5 - po 1
narį. Viso narių 7 (manau, kad čia klaida). Neatėję 1,2 buto nariai padaro
susirinkimą neįvykusiu, nors iš tikrųjų jie turi balsų mažumą!!!
3 pvz.
Taip pat kaip ir 2 pvz., bet pakartotinis susirinkimas. Atėję 2 nariai iš 1
buto, praveda susirinkimą (neatėjus kitiems nariams), nors turi tik 1
balsą!!!
Šie pavyzdžiai rodo, kad neteisinga atskirai skaičiuoti tokių narių, kurie
yra vieno buto bendrasavininkai. Mano galva turėtų būti taip:
2 pvz., 3 pvz.
1 butas  - 2 nariai (1a, 1b), 2 butas - 2 nariai (2a, 2b), 3,4,5 butai po 1
narį. Viso 5 nariai (tiek kiek ir balsų).
Vienintelis skirtumas būtų, kad tokiems nariams (bendrasavininkams) nereikia
įgaliojimų, susirinkime gali dalyvauti bet kuris, tačiau jei dalyvauja
abu, - skaičiuojama už vieną, kad neįtakotų kvorumo. Analogiškai ir
bendrijos narių sąraše, kad nedidintų narių skaičiaus ir neįtakotų
susirinkimų kvorumo.

O kaip pagal teisės aktus? Ar įstatymai leidžia 2,3 pvz. atvejus?