Tema: Re: Autoivykis, kai abu automobiliai mano?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-23 14:50:03
Gali. Bet jei pats padare nuostoli sau - civiline atsakomybe neatsiranda.

Isivaizduok, kad kalba ne apie automobilius, o apie dviracius. Jiems
privalomojo draudimo nera.  Ir tu su vienu savo dviraciu uzvaziuoji ant kito
bei ji sulauzai. Nesikreipsi gi tu teismasn su ieskiniu, kad tay atlygintu
kazkas zala. Tuo tarpu, jeigu tu isnuomavai dvirati kaimynui, kuris juo
naudodamasis padare zala tavo kitam dviraciui - logiska, kad gali
reiakalauti is jo atlyginti nuostolius.

Draudikas situacija keicia tik tiek, kad atsiradus poreikiui atlyginti zala,
jis prisiima tokia prievole. Taciau jo buvimas nekeicia situacijos -
padaryta zala ar ne.

Daugmaz taip.

"Aras"  wrote in message news:o64tj8$d01$1@trimpas.omnitel.net...

P.S. Abiejų mašinų savininkas teisiškai negali būti ir kaltininkas, ir
nukentėjęs vienu metu?