Tema: Re: Klausimukas dėl balsavimo skaičiavimo..
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-20 11:51:49
P.S. Teisininko papildomas komentaras.

Pagal istatyma, balsuojant turi buti keliamas klausimas "Kas uz sprendima
X". Tada suskaiciuojamas pasisakiusiu UZ skaicius ir palyginamas su
dalyvaujanciu skaiciumi.  Klausimu svarstymo  - "Kas prieš", "Susilaike",
"Nesupratau klausimo" ir panašiai įstatymas nenumato.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Susirinkime dalyvavo 50, uz balsavo 1. Sprendimas nepriimamas. Pagal mane
taip ir nelabai isivaizduoju, kaokiu budu galima suinterpretuoti kitaip.

"efka"  wrote in message news:o5sm9a$9h9$1@trimpas.omnitel.net...

O bet tačiau kaip skaičiuotusi mano minėtas pvz:

> tarkim narių yra 50, : susirenka 26 nariai, kvorumas yra, 25 nariai
> susilaiko, 1 – UŽ, sprendimas priimtas....

Tai čia tie SUSILAKĘ balsai kaip ir išvis nesiskaičiuoja..?
Ir sprendimas yra priimamas balsų dauguma- nes 1 yra UŽ..?

Ačiū