Tema: Re: Q: ?un? ekskrement? surinkimas
Autorius: svyt
Data: 2017-01-15 01:30:22
Labai malonu batus nuo sudu kasdien valytis, kai ziema.sika tie
 sudai guli iki pavasario, tada kai atsyla jie patezta, tamsoje
 nesimato. Susidomejau ir as, nes pernai pavasariop buvo beda,
 mano masina stovi uz 3 metru plocio zolytes juostos, aplink
 saligatviu gal 100 metru lankas butu.
Tik siemet pasnige ir lyg
 nesimato sviezienos, arba tas zmogenas nebesikina suns, arba cia
 nebegyvena. Net jei rinktu, sniegas butu aptirpes tose
 vietose.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----