Tema: Re: Iphonas ir ?altis
Autorius: svyt
Data: 2017-01-15 01:15:45
Huevejuje mazai papildomos irangos, pvz infraredo nera, taip pat
 ziurinejau nepatikonkad nestandaryine usb jungtis, tektu keost
 visus nepigius orginalius pakrovejus, kai namie 5 turi kitoki
 vienoda kistuka, o cia bac irenginys ne mikro usb, smulkmena bet
 nemaloni. Softas huewejaus keistokas, beveik viska persitempiau
 is samsungo, ten vietiniai ir kalendorius ir kalkuliatorius
 patogesni.
Samsungo daugiau nepirksiu, nes is 3 aparatu visi
 turejo po 2-5 apsilankymus garantiniam bei pogarantiniam.

Apie windausus ir ofona neturiu nuomones, man jie neegzistuoja,
 kaip rusu ar kinu autopramone.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----