Tema: Re: Sveitimi automobiliai požeminėje aikštelėje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-14 15:37:17
Imam kita situacija. Akropolio parkinge palikai automobili ten kur
savininkas neleidzia stoveti per nakti. Todel rado buda kaip uzvesti tavo
automobili ir jo apsauginis vaziuoja su tavo automobiliu iki uzmiescio
nemokamos stovejimo aisksteles. Sustabdo policija. Kaip vertinti apsauginio
veiksmus?

"Dainiushas"  wrote in message news:o5cm2p$mtv$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet jei mano nuosavam privačiam parkinge mėtosi kažkokia didelė
šiukšlė. kodėl negalėčiau galėt išsikuopt?