Tema: Re: Kaip dirba VDAI
Autorius: ManXP
Data: 2017-01-05 21:59:19
Jo, dingusios jau tiek apklausos, tiek "laba diena, matom kad naudojates X
operatoriaus paslaugom, siulom pareiti pas Y"

On 2017-01-05 17:53, ManXP wrote:
> Panasu, kad sunkus laikai spameriams ateina...

Nežinau ar su tuo susieta, bet dabar pagalvojau, jog ir skambinėjimai
telefonu su visokiomis apklausomis kiek aprimo, nes prieš metus tai jau
buvo užpypinę negyvai.

Paskutiniu metu man paskambinus su apklausa jau gaudavosi, jog ten aš
atlikdavai apklausą, ale "Kas skambina, iš kokios įmonės, koks vadovo
telefonas, kas suteikė teisę man skambinti... ???" :] Nebent, gal jau
susivedė mano tel. nr. į kažkokią DB po tokių "apklausų" ir jiems jis
jau "atsitiktinai" nebe išpuola :)