Tema: Re: Re:Klausimas d?l TA
Autorius: mantas
Data: 2017-01-05 18:10:31
mantas <nera@gmail.com> Wrote in message:

> I siuos klausimus turi atsakyti tie, kurie siuncia tave nx
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Kopija yra pats supranti, atsviestas lapas su kopija tvirtinancii
 asmens parasu,data ir prierasu KOPIJA TIKRA. Bet biurokratu toks
 darbas prie visko prisikabineti, tai jei siuncia nx, paklausk,
 kokiu punktu remiantis as privalau duoti tau originala
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/