Tema: Re: Cross: garantija kitose ES šalyse pirktoms prekėms
Autorius: bzik
Data: 2016-12-21 08:18:03
pirkau šienapjovę Čekijoj. Buvo pavaros brokas. Vietinis atstovas pasakė,
kad aptarnauja tik savo parduotus daiktus. Parašiau gamintojui, pasitarėm.
Nusiunčiau detalę ir gavau naują.
Dėl variklio servisai patvirtino, kad problemų nėra.

"Bonka"  wrote in message news:o3bng8$7s7$1@trimpas.omnitel.net...

Blogai su garantiniu
As vasara norejau isigyti zoliapjove nes lenkijoj 50e pigiau. Lietuvoje
suzinojau tik tiek: jei yra serviso centras Lietuvoje - tuomet
remontuoti pagal garantini gali bet tai daug uztruks. Nes serviso
centras rasys laiska lenkijos centrui, sius detale...
Jei serviso centro Lietuvoj nera - be sansu. Kitas reiklas jei smarkiai
pigiau - galima apsvarstyti nuvezimo i lenkija galimybe.