Tema: Re: teisiniai dalykai: domenas vs įmonės pav.
Autorius: ManXP
Data: 2016-12-02 10:15:44
Bet kiek zinau, jeigu pavadinimas yra bendrinis zodis, ir domenas nebuvo
nupirktas akivaizdziai perpardavimui, tai atimt gali but labai sudetinga.
Nes svyturys.lt savininkas teismus prapiso lygtais tik del to, jog ta domena
siule isigyt Svyturio gamintojams

"fenix@h"  wrote in message news:o1q63c$136$1@trimpas.omnitel.net...

2016.12.01 22:45, LabaiNespauda rašė:
> Ką sako praktika tuo klausimu.
> Pvz.: yra UAB Bybasas ir UAB Pyzdauskas.
> UAB Pyzdauskas užregistravo ir naudoja www.bybasas.lt
> Yra kokių nors variantų, kad UAB Bybasas kokiu nors teisiniu keliu,
> galėtų bandyti perimti
> domeną?
> Reali situacija. Su mano uabo pavadinimu yra lygiai toks .lt ir lygiai
> toks.eu
> Man netrukdo, nes man pavadinimas be ryšio ir aš pavadinime esančios
> veiklos nevykdau.
> Bet užtat vykd\u veiklą ir turiu domeną, lygiai tokį patį, kaip kitas
> [...]

teoriskai ir teisiskai tavo uab pavadinimas turi Lietuvoj teisine galia
panasia, kaip registruotas prek zenklas, taigi, perdauk neisijausk
pirkdamas svetimouabpavadinimas.lt domenus. su .com tikrai px, su .eu nzn.

http://www.vpb.lt/index.php?l=lt&n=180 sita istaiga tau pades, prie
pavadinimu matysi viena ir ta pacia advokatu kontora praktiskai visur,
tai su ja gali ir konsultuotis.