Tema: Re: Dujinis pistoletas
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 21:47:48
Uzkast, tepalo backeleje, salia metaliniu namo konstrukciju.
 Dujinis tai ji geriau atiduot, jis tik gasdinimui tinka, nes
 uzpuilikas nezino ar dujos ar orinis sovinys, orinis dar geriau,
 sauni i ora, duju kvapo nera, reiskia tikras ir rimtas banditas
 susimastys, begt ar is traukta kalasa, ar spet be perspejimo, jei
 jis turi legalu ginkla. Blefuot su dujiniu tik pries vaikus
 galima, ir tai tie tuoj issiaiskins ka tu ten turi, buvo laikai
 saudemes, vel i mada, kaip sovietmeciu atejo peiliai, net i koja
 durus greitoji nevissada isgelbsti, atimt peili rusijoj ziurejau,
 profesonalus desantininkas 1 is triju ar tai 2 is triju sugeba,
 dazniausiai nuo bomzo ia gatves "zusta" nu ne visad, nes kartais
 peilis nieko nepazeidzia. Jo patarimas pamacius peili begti. O
 dujiniai balioneliai, pistoletai tik atrodo baisiai, dujos
 nenuodija, neparalizuoja, neatima samones, nesiotis pipirus ir
 uzpuolikui zert i akis efektyviau... jaunystej net specialu
 gatviniu mustyniu buvau prijoma atidirbes, pritupi ir pasymi
 zvyro, dar pries mustynes, zeri i akis ir padarai virtuske. ir
 treniravaus, ir gatveje gal 20 kartu panaudojau, vienan prijoma
 zinau, bet tik ji kartoju, ir jo pakanka, pries girtus ir siaip
 virtuskes pakanka, juolab mano kojos stiprios, rankomis net
 uztaikes varzovo neisjungiu, tai ju niekad ir nevartodavau. P.S.
 paskutini karta musiaus ne sporto salej gal pries 30 metu,
 sunenui rodziau... Su laiku pradedi suvokt, kad geriausia
 mustyniu taktika neissigasti, tada taves issigasta. Aisku,
 montiruote po sedyne, drasos prideda labiau nei smelis saujoj, o
 nuo girtu, esant galimybei visad geriau pabegt, sprinteris as
 neblogas. Dar begant, atsisukt, staigiai atkist koja, kad i ja
 isiremtu greiciausias ir dazniausiai ne didziausias uzpuolikas ir
 begt toliau, greiciausias sunkiai bega po to.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/