Tema: Re: Draudimas, vagyste ir PVM
Autorius: Night
Data: 2016-10-07 10:34:38
BTA. Tas eksperto nepatyrimas tai kazkaip labai sistemingai kartojasi,
ir vis buna saliskas (draudimo naudai). Cia kaip jau 2 kartus
pasikartojes pokalbis su tuo paciu draudimu, kai reikia daikto savininka
irodyti:

-Pateikite isigijimo dokumenta
Nusiunciu saskaita
-Pateikite apmokejimo dokumenta
-O nx?
-O gal saskaita fiktyvi, gal jus uz ja neapmokejote
-Eikit nx, cia ne jusu reikalas. S/F patvirtina savininka, o mokejimas
cia ne prie ko
-Eeee, nu ok, apsieisim be apmokejimo dokumento.