Tema: Re: kompiuteris, įmonė ir garantija
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-29 00:01:32
Perkant kaip juridiniam asmeniui-vartotoju teises nepades, jeigu pardavėjas spyriosis dėl garantinio. Standartinis atsakymas: kilus problemom su pardavėju,  nepatenkinta imonė savarankiskai turi kreiptis i teisma.

P.S Ermitaze perkant Makita suktuka kaip fiziniam asmeniui uzdeda stampuka, kad garantija 24mėn. Jeigu perka juridinis asmuo-uzdeda tik 12mėn.