Tema: Re: Namo administratorius ir tarblokines siules
Autorius: MRT
Data: 2016-09-27 23:09:40
> mpai, keli butai name parašė prašymą suremontuoti tarblokines namo
> siūles. Siūlės suremontuotos taip: kas 30-40cm sugręžiotos skylės,
> pripurkšta montažinių putų ir tai 12,475 eur už metra. Suketėjusių putų
> perteklius nenuvalytas, siūlės nehermetizuotos (neužteptos specialia
> pasta), maža to šalia buto kuris ribojasi su "remontuojamu" praręžtos ir
> neužsandarintos (mano akimis sugadintos taip, jog net pablogina namo
> būklę) jau užhermetizuotos siūlės

http://www.am.lt/VI/article.php3?article_id=4696
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/9eb2710040de11e58568ed613eb39a73

Fragmentai:

16. Patalpų savininkai susirinkime arba balsuodami raštu gali iš patalpų
savininkų rinkti atstovą (atstovus) atstovauti patalpų savininkams
turint santykių su administratoriumi: stebėtojo teisėmis dalyvauti namo
bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo darbų ir kitų paslaugų pirkimo,
atliktų darbų priėmimo, <..>
<..> Jei atstovas (atstovai) neišrinktas (neišrinkti), administratorius
ne rečiau kaip kartą per metus organizuoja patalpų savininkų susirinkimą
ar balsavimą raštu dėl atstovo (atstovų) išrinkimo, kol jis (jie) bus
išrinktas (išrinkti).

Jei totalus bardakas su administratorium, tai klausimas kaip del tu
atstovu? Realiai kai jie yra, tai gaunasi pagrindas pareikalaut info,
dalyvaut sudarant planus, knisant prota del tokiu darbu priemimo ir pan.

Siulau, kad atstovas butu arba paciam juo but. Koks bebutum - tai yra
geriau nei "niekas nenori". Esme ta, kad tas atstovas kazin ko daryt
neissipareigoja, taciau prireikus ar kilus norui - administratorius kaip
ir turi su juo kazkaip skaitytis.