Tema: Re: ?mogaus finansiniai ?spareigojimai
Autorius: Sail
Data: 2016-09-21 12:30:05
Tas pilietis paskiau daugeli zmoniu apipiso nedidelem sumom, bet likimas jam
atlygino su kaupu.

O kitiem kur skolindavau, buvo geri draugai ir tas sumas buciau galejes
nurasyt i nuostolius be verksmu.
Bet grazindavo viska, nors ir terminas budavo plius minus neapibreztas.

Anyway skolinimas yra beprasme rizika prarast arba drauga arba pinigus.