Tema: Re: likutine verte po avarijos
Autorius: crash
Data: 2016-09-21 10:32:50
telefonu pokalbis vyko.
beveik taip ir klausiau - kaip man parduoti uz 300. atsakymas - bandykit
pardavineti dalimis, o ne visa is karto. dar paklausiau, kaip man ta
padaryt, ar pakeisti profesija ir eiti masinu ardyti. tai kazka numyke,
kad jie taip skaiciuoja ir vsio...
jie realiai nori greiciau gauti mano sutikima, saskaita, pervesti ten ta
suskaiciuota zala, ir uzdaryti byla.
as noriu, kad jie prie zalos pridetu bent 200eur, tada sutikima duociau.
ar kasnors pasikeis, parasius email ta pati, ka pasakiau ir paklausiau
telefonu?