Tema: Re:paskola asmeniui, būsto statytojui
Autorius: Julius
Data: 2016-09-18 21:21:30
Trolis <Trolis@misk.as> Wrote in message:

Statyboms įpusėjus draugas taps neprieteliu. Ir galėsi tada po
 teismus tasytis ir savo vertę įrodinėt.
Turi tūgrikų - statykis individualiai. Padarysi kaip nori ir kaip
 kišenė leidžia. Ne kažin kiek tas sklypas kainuoja. O jei imt
 rajone su seniena, tai ir infrastruktūra kažkokia bus. Nereiks
 plikam sklype su kastuvu stovėt, o statybu metu sargį samdyt, kad
 materiolų neistampytu.