Tema: Re: Klausimai del kredito
Autorius: qwerty
Data: 2016-08-04 08:21:12
Pas SEB'a su bendravimu ir poziuriu jau seniai ne kas. Vakar uzejes I skyriu
(tikiuos pries paskutini karta gyvenime) eilini karta isitikinau, kad
daugiau ju jais nieko bendro turet nenoriu.

"ramunas"  parašė naujienų news:nntefv$ir3$1@trimpas.omnitel.net...

myke myke vadybininke, kad tipo net jei pirkejas ima paskola tai cia
skaitosi kaip kito banko lesos ir man uz tai 1% baudos :))) aisjku
nesutikau as su tokia jos interpretacija tai pasitikslino su savo
protingesniu skyriumi tai visumoje isejo, kad parduoti galiu be baudu...