Tema: Re: nelegalus autoservisas
Autorius: Aras
Data: 2016-05-03 07:20:39
Apie garažo pertvarkymus. Jei tarp dviejų gretimų išgriovė sieną - didelė tikimybė, kad ta siena nelaikanti, tai iš techninės pusės tas galėtų būti elementarus remontas, nors gal ir galima pritempti prie kapitalinio remonto (situacija popieriuose keičiasi). Ar teisės aktai leidžia apjungti du atskirus objektus be registrinio jų apjungimo - to nepakomentuosiu.
Dėl langų iškirtimo - esminis pažeidimas, nes pakeistas fasadas. Tam reikalingas normalus projektas su visomis iš to išplaukiančiomis dalimis: toponuotrauka, projektas, leidimas statybai ir t.t. Kreipkis į statybos inspekciją, kad paaiškintų ar taip galima.