Tema: Re: Kalte pripazista teismas?
Autorius: Trolis
Data: 2015-12-22 12:42:01
2015-12-22 12:44, Gintas rašė:
> Arba va Paksas. Galim negerbt jo, bet vistik ka daryt su Strasburo teismo sprendimu, kurio Lietuva NEVYKDO jau DAUGIAU nei 4m? Demokratine valstybe deda skersa ant teismo sprendimo?
>
> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/j-bernatonis-ispeja-po-balsavimo-del-r-pakso-lietuvai-gali-kliuti.d?id=69882650

Tai su paksu ne taip ir paprastai. Kaip suprantu Lietuvos įstatymai
byloja priešingai. Reiškia, kad reikia 2/3 pritarimo, kad pakeistų
teisiniu būdu.

jeigu dabar būtų panaikinę tą draudimą paksiui- vistiek būtų nusižengę
įstatymams.

Kadangi tu orientuotas į rezultatą, tai tau būtų nesvarbi kuri tiesa
teisinga, svarbu, kad paksius būtų laisvas.

Tuo tarpu aš manau, kad dabartinis kelias yra teisingesnis. Nes ES
konstitucijai (žmogaus teisėms ar pnš) buvo nusižengta netyčia, be to ar
tai nebuvo išvis prieš įstojant į ES?

Gi butkevičius ir ko irgi buvo suirzę, kad nesurinko 2/3, nes lietuvai
dabar gręsia didelės baudos.